Naše firma zajišťuje záruční i pozáruční servis počítačů, tiskáren,
záložních zdrojů, kopírovacích strojů značek SHARP. Jiné po konzultaci
se servisním techikem. Na opravy se vztahuje záruka dle záruční podmínek.
záruční podmínky
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád je zpracován dle příslušných paragrafů
Občanského a Obchodního zákoníku a vztahuje se na zboží, které
bylo zakoupeno u firmy OBIK computers s.r.o. a jehož reklamace
byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží zakoupenému u
firmy OBIK computers s.r.o. je přikládána faktura, popř. účtenka
a, dodací a záruční list. Převzetí zboží ztvrzuje zákazník podpisem
dodacího a záručního listu, pokud není zboží osobně odebráno,
rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce.
Záruční podmínky
Délka záruky vztahující se na zboží je vyznačena na záručním
listě. Tato doba začíná dnem vystavení faktury. V případě výměny
dostane zákazník nový záruční list s datem původního nákupu. Záruční
doba se prodlužuje pouze v případě, že vyřízení reklamace trvalo
déle, než zákonem stanovených 30 dní. Případné další reklamace
bude zákazník uplatňovat na základě nového záručního listu. Zboží
nebude přijato na reklamaci, pokud nebude kompletní včetně dokumentace
a ostatních náležitostí (kabely, CD nosiče popř.diskety ). Při
předání do reklamace je zákazník povinen přiložit podrobný popis
závady (např. v jakém režimu a jak se závada projevuje, jak dlouho
po zapnutí, popis manipulací se zařízením před vznikem závady
apod.).
Reklamaci mechanicky poškozeného výrobku je zákazník povinen uplatnit
hned po převzetí výrobku. Záruční servis je poskytován v servisním
středisku firmy OBIK computers s.r.o. Náklady na dopravu reklamovaného
zboží hradí zákazník. U výrobků a zařízení, u nichž by doprava
byla nepraktická, zvláště u u zařízení vyžadující zvláštní instalaci
(ústředny,kopírky), může být oprava provedena u spotřebitele,
je-li to možné.